محمد حسن ميرزا رجبي معاون اداري و مالي فرمانداري يزد  به مناسبت گراميداشت سوم خرداد سالروز آزادي سازي خرمشهر در بازديد از خانواده هاي شهداي 8 سال دفاع مقدس تأكيد كرد: سرافرازي و سربلندي امروز ايران اسلامي مرهون خون شهيدان است.

به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد - محمد حسن ميرزا رجبي در اين بازديد با بيان اينكه سرافرازي و سربلندي امروز ايران اسلامي مرهون رشادتها و جانفشاني هاي رزمندگان و خون شهيدان در 8 سال دفاع مقدس است گفت: جوانان ايراني در 8 سال دفاع مقدس با تكيه بر ايمان و پيروي از ولي فقيه خود و با شهامت و جانفشاني در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ايستادگي كردند و نگذاشتند حتي يك وجب از خاك اين سرزمين به دست آنان بيفتد.

 معاون اداري و مالي فرماندار يزد گفت: امروز جواناني از كشورهاي ديگر با الگو قرار دادن جوانان ما توانسته اند در مقابل حاكمان ديكتاتور خود ايستادگي كنند و آنها را به زير كشيده و خواهان گسترانيدن حق و عدالت در سراسر جهان هستند.

وي تأكيد كرد:خانواده هاي بزرگوار شهداء يكي از بزرگترين ميراث هاي هشت سال دفاع مقدس هستندكه مي توان با استفاده از نظرات و تجربيات آنان گام مناسبي را در تربيت ديني نسلهاي آينده برداشت.

درجريان اين ديدار از نزديك معاون اداري و مالي فرماندار يزد با برخي مسائل و مشكلات خانواده شهداء آشنا شدكه قول مساعد داد با پيگيري هاي لازم در جهت مرتفع شدن آنها اقدام شود.  

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا